top of page

Hele Historien om

Valdres Booking Service

Med mange års erfaring innen hytteutleie, har vi sett hvilken verdi en fjelltur kan ha

– det handler om mer enn bare overnatting.

 

Det er muligheten til å senke skuldrene, skape gode minner, og tilbringe kvalitetstid med familie og venner i naturskjønne omgivelser.

Valdres Booking Service ble etablert med et ønske om å dele denne opplevelsen med flere. Vår lidenskap for fjell, ro og ekte hyttekos er drivkraften bak tjenesten vi tilbyr i dag.

Hos oss skal det være enkelt å finne det perfekte stedet for å koble av fra hverdagen

– og leve i nuet.

Visjon

I Valdres Booking Service jobber vi for å skape gode opplevelser

– både for hytteeiere og gjester. Vi ønsker å være et bindeledd som sikrer tillit, trygghet og kvalitet i alle ledd.

Vår motivasjon er fornøyde gjester og positive tilbakemeldinger

– det er det som driver oss. Samtidig vet vi at et godt

samarbeid med hytteeierne er nøkkelen til å lykkes.

Med personlig service, tydelig kommunikasjon og ekte engasjement ønsker vi å bidra til at hver fjelltur blir komfortabel, bekymringsfri og full av gode minner.

Image by Mikita Karasiou
Karoline Ellingbø

Starten på Valdres Booking Service

Da Karoline var 25 år, ønsket hun et sted hvor hun kunne trekke seg tilbake fra hverdagen og finne ro. Mens mange på hennes alder hadde andre planer, valgte hun å følge drømmen om egen hytte i fjellet. Valget falt på Raudalen i Valdres – og ett år senere stod hytta ferdig.

Gjennom en Instagram-konto delte hun bilder og opplevelser fra hyttelivet. Det skapte stort engasjement, og snart begynte både venner, bekjente og ukjente å spørre om muligheten for å leie hytta. Det som startet som en personlig drøm, utviklet seg til noe langt større.

Forelsket i fjellene og livsstilen i Valdres, valgte Karoline å flytte fra byen og bosette seg fast i området i 2020. Gleden over å dele hytta og omgivelsene med andre ble etter hvert en drivkraft bak etableringen av

Valdres Booking Service.

I to år jobbet Karoline som daglig leder på Haugseter Fjellstue, hvor hun hadde ansvar for personal, innkjøp, restaurantdrift, resepsjon og booking. Hun ledet et team på åtte medarbeidere og hadde ansvar for både hytter og leiligheter. Erfaringen fra fjellstua ga verdifull innsikt i service, drift og gjesteopplevelser

– og la grunnlaget for å starte sin egen virksomhet.

Valdres Booking Service er i dag resultatet av Karolines lidenskap for fjellet, menneskene og ønsket om å tilby trygge, enkle og gode opplevelser for både gjester og hytteeiere.

Dagens drift og utvikling

Siden oppstarten har Valdres Booking Service hatt en

jevn og positiv utvikling.

 

Fra høsten 2024 har teamet vokst, og i tillegg til Karoline er det nå to ansatte som jobber med drift og administrasjon, samt flere dyktige og pålitelige rengjørere som utgjør en viktig del av tjenesten vår. Sammen sørger vi for en profesjonell, trygg og personlig opplevelse – både for hytteeiere og gjester.

Vi har nå ansvar for rundt 40 utleieenheter i Valdres-området, og vokser fortsatt. Veksten er et resultat av tillit, god kommunikasjon og fokus på kvalitet i alle ledd – og vi er stolte av å få forvalte så mange flotte fjellenheter på vegne av våre kunder.

IMG_4517_Original.JPG

Vi er stolte av å bidra til å holde liv i fjellbygdene gjennom bærekraftig hytteutleie. Ved å bruke lokale samarbeidspartnere og være tett på både eiere og gjester, ønsker vi å skape varige verdier i Valdres – både for folk og natur.

bottom of page